Skip to content Skip to footer

הגדלת ההכנסות ב-44% בעזרת מערך דיוור

נישהבעלי חייםשנה2023האתגרהפסד כספי מנטישותShare
קודם כל נתחיל מהסוף:

הלקוח

הלקוח הוא יבואן בתחום המזון והציוד לבעלי חיים. עם הכנסות של 7 ספרות בשנה ובתקציב פרסום מנוהל עם משפיעניות, פייסבוק וגוגל וכל זה עם פעילות איקומרס בלבד.

האתגר

הלקוח ניסה קמפייינים, פניות יזומות ללקוחות והכל ללא הצלחה כדי למנוע כמה שיותר מנטישות העגלה באתר. אלפי נטישות עגלה בשנה שתורגמו להפסד כספי של 1M ש"ח בשנה.

הממצאים

  • קהל עצום שנוטש: כ-3,000 עגלות נטושות בשנה.
  • סל הרכישה הממוצע: באזור ה-360 ש"ח.
  • בחישוב מהיר – הלקוח מפסיד בכך שנה באזור ה-1,000,000 ש"ח.
  • רשימת תפוצה לא תואמת לגודל המותג.
  • הלקוח ניסה לבסס פעילות דיוור אך ללא הצלחה.

הפתרון

תוכנית העבודה חולקה ל-3 שלבים מרכזיים:

  1. השלב הראשון: מיטוב רשימת התפוצה
    יצרנו פופאפים ומסעות לקוח אוטומטיים ייעודיים להגדלת רשימת התפוצה. במקביל וללא עלות את רשימת איסוף רשימות של מאושרי דיוור מפלטפורמות דיוור ישנות. הכל כדי להבטיח גישה ליותר לקוחות פוטנציאליים ולקוחות עבר.
  2. השלב השני: סטאפ ראשוני
    תחילת הרבעון הראשון של 2023, העלינו את האוטומציות הראשונות. התמקדנו במסעות אוטומטיים שמחזירים לקוחות נוטשים, מגבירים את המודעות עם המותג ומשפרים את חווית הקנייה. לקראת סוף הרבעון, הרחבנו את מערך האוטומציות והוספנו עשרות מסרים אוטומטיים מותאמים אישית.
  3. השלב השלישי: דיוור בקמפיינים
    במקביל, התחלנו לתכנן ולבנות את אסטרטגיית התוכן והדיוור הקבוע, כדי לשמור על קשר רציף ואפקטיבי עם הלקוחות.

התוצאות

אז בתאכל'ס מה השגנו? מתרגשים…
🥁🥁

  • גדילה של 44% בהכנסות.
  • גידול ב-X5 בהכנסות מדיוור.
  • מעל 2,200 רכישות חדשות.
  • גידול של 73% בלקוחות משלמים.
  • הגדלת רשימת התפוצה ב-41%.
  • החזר השקעה של X14.8.

וכמובן שיש עוד הרבה מרכיבים במנה..
כיסינו כאן רק חלק קטן מעשרות השעות בפרוייקט המדהים הזה 🐶🐱

רוצים גם?

אז אם הגעת עד לכאן, אולי גם לך יש אתגר דומה וכבר תקופה בחיפושים אחרי הפתרון, בטוחים שאנחנו נדע לעזור גם לך.. אז מחכים לך מעבר לכפתור 🙂

כלי נגישות

Powered by - Wemake