Skip to content Skip to footer

x2 בהכנסות עם אימייל מרקטינג

תחוםאופנת נשיםשנה2024הקייסניוזלטרים לא ממיריםShare

הלקוח

פנתה אלינו חנות איקומרס מעולם האופנה, שלמרות מאמצים רבים, לא הצליחה להמיר את המיילים השיווקיים שהיא שולחת למכירות. המיילים, שלעתים קרובות הגיעו לתיקיית הספאם של הלקוחות, סבלו ממסרים לא ממוקדים, עיצובים לא מתאימים ושליחה מאסיבית ללא פילוח. התוצאה? תסכול גובר וחוסר אמון ביעילות האימייל מרקטינג מצד חנות האופנה.

האתגר

לאחר שחנות האופנה פנתה אלינו פנינו לחקור אילו בעיות הובילו לכישלון הכלי בחנות האופנה. מצאנו מספר בעיות מרכזיות:

  • בעיות Deliverability: מיילים רבים הגיעו לתיקיית הספאם, מה שהפחית משמעותית את החשיפה למסרים השיווקיים.
  • מסרים לא ממוקדים: המיילים כללו ריבוי מסרים ועיצובים מורכבים, מה שיצר בלבול בקרב הנמענים והקשה עליהם להבין את המסר המרכזי ואת הפעולה הרצויה.
  • עיצובים לא מתאימים למייל: העיצובים היפים, אך הלא מותאמים, פגעו בחוויית המשתמש וביכולת המרה. המיילים לא הוצגו בצורה מיטבית במכשירים שונים, והקריאה בהם הייתה קשה.
  • שליחה מאסיבית ללא פילוח: המיילים נשלחו לכל רשימת התפוצה ללא פילוח, מה שגרם לחוסר רלוונטיות עבור חלק ניכר מהנמענים והוביל להתעלמות או לביטול הרשמה.

אסטרטגיה חדשה וממוקדת

לאחר ניתוח מעמיק, יישמנו אסטרטגיה ממוקדת שכללה יצירת מיילים קצרים ומותאמים אישית עם מסר ברור, עיצוב מותאם למייל, פילוח קהל הלקוחות, סדרת מיילים אוטומטית להחזרת לקוחות קיימים ואופטימיזציות לשיפור ה-Deliverability.

התוצאות דיברו בעד עצמן

עלייה מרשימה של 35% בשיעור פתיחת המיילים מעידה על שיפור ניכר בהוצאת המיילים מהספאם.

ממוצע ההכנסה פר קמפיין זינק פי 3.9, גידול יוצא דופן המעיד על הצלחת האסטרטגיה החדשה.

לסיכום, המקרה של חנות האופנה מדגים את החשיבות של גישה אסטרטגית ומותאמת אישית לאימייל מרקטינג. על ידי התמקדות במסרים ממוקדים, עיצוב נכון, פילוח קהל ושיפור ה-deliverability, הצלחנו להפוך את האימייל מרקטינג מנטל לנכס משמעותי עבור העסק.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כדי ללמוד עוד על איך אנחנו יכולים לסייע גם לכם להפוך את האימייל מרקטינג שלכם למנוע צמיחה לעסק שלכם.

כלי נגישות

Powered by - Wemake