Skip to content Skip to footer

המהפך בוולקאם: X3 הכנסות מדיוור

תחוםאופנת נשיםשנה2023הקייסמסע וולקאם לא ממירShare

הלקוח

סטודיו לאופנה בווייב תל אביבי, ותיק ומוכר, הפונה לקהל במעמד גבוה. הכנסות של 7 ספרות בשנה מפעילות במספר סניפים בשכונות היוקרה של מרכז וגם פעילות איקומרס.

האתגר

שנים רבות שהסטודיו ניסה לפתח את מערך האימייל מרקטינג ללא הצלחה. אחוזי פתיחה נמוכים, כמעט ללא הקלקות ובטח שלא רכישות.

הממצאים

פופאפ הרשמה לניוזלטר עם הטבה של 10%עמד על 1.08% המרה בלבד.

את מייל ברוכים הבאים הלקוח מצפה לקבל כי נתן את פרטיו כמה רגעים לפני כן בפופאפ. אך נראה שגם המעט שנרשמו בפופאפ לא הגיבו כמצופה:

יחס הקלקה במייל ברוכים הבאים – פחות מ-20% (נמוך מהממוצע 70%-40%)

יחס פתיחה במייל ברוכים הבאים- 54% (נמוך מהממוצע 70%-90%)

הפיתרון

תוכנית העבודה חולקה ל-4 שלבים מרכזיים:

  1. שלב ראשון: ניתוח של חווית הלקוח:
    במקום התמקדות בנקודת מגע אחת, בחנו את חוויית הלקוח בכללותה, החל מהאינטראקציה הראשונית עם הפופאפ ועד לסוף מסע הלקוח ״וולקאם״. גישה הוליסטית זו איפשרה לנו לזהות נקודות חיכוך ולמפות את מסע הלקוח האידיאלי.
  2. שלב שני: אסטרטגיה רב-ערוצית:
    פיתחנו אסטרטגיה שיווקית חכמה המשלבת מספר ערוצים, כולל פופאפים, מיילים, סמסים, ועוד סודות קטנים שנשאיר אותם כרגע לעצמנו🙂.
    גיוון זה מאפשר לנו להגיע ללקוחות בנקודות מגע שונות ולהתאים את המסרים לצרכים ולהעדפות שלהם.
  3. שלב שלישי: בניית מסע וולקאם חדש: השקענו בבניית פופאפ ומסע וולקאם חדשים ומותאמים אישית. כללנו תוכן איכותי, עיצוב מושך ואוטומציות חכמות. המסע החדש נועד לבנות קשר אמון עם הלקוחות החדשים, להציג את ערכי המותג ולקדם אותם לעבר המרה.
  4. שלב רביעי: שדרוג כולל של חווית הלקוח עם חלוקת המסרים לפי סוגי קהלים – והפעלת מסרים שונים בהתאם לסטטוס הלקוחה: לקוחות שלא רכשו, לקוחות שרכשו ולקוחות VIP כדי לעודד כל לקוחה פוטנציאלית וותיקה לחזור לרכוש בהתאם לסטטוס שלה.

ועכשיו.. לתוצאות:

ההשפעה של האסטרטגיה הייתה דרמטית:

גידול בהכנסות: לעומת המחצית הראשונה של 2023 , במחצית השניה של השנה, ההכנסות גדלו בכמעט פי שלושה! מ-75.1k ל-220.9k. 

גידול באחוזי ההמרה של הפופאפ: גדלו בפי 3.5 לעומת הפופאפ הקודם.

הגדלת אחוזי הפתיחה: אחוזי הפתיחה של אימייל ברוכים הבאים גדלו ב-20%.

הגדלת אחוזי ההקלקה: את אחוזי ההקלקה של אימייל ברוכים הצלחנו להגדיל ל-27.25%.הרחבת מאגר הלקוחות: הגדלה ב-15% של אחוזי הלקוחות המשלמים.

אפילו מלחמה לא עצרה אותנו!

ב-Q4, תוך כדי מלחמה בישראל, הלקוח שלנו נאלץ להפסיק את פעילות הממומן ולהתמקד במהלכים אורגניים ובדיוורים בלבד. ההצלחה של מסעות הלקוח שבנינו אפשרה להם לשמור על קצב מכירות יציב גם בתקופה מאתגרת, והדגימה את החשיבות של אסטרטגיה נכונה ואפיון מקצועי להשגת תוצאות.


רוצה גם?

אז אם הגעת עד לכאן, אולי גם לך יש אתגר דומה וכבר תקופה בחיפושים אחרי הפתרון, בטוחים שאנחנו נדע לעזור גם לך.. אז מחכים לך מעבר לכפתור 🙂

כלי נגישות

Powered by - Wemake